«Подорож на кораблику «Мрія»
Вихователь - Сьогодні у нас незвичайне заняття.
Ми з вами вирушимо в плавання Математичним морем.
Щоб корисно і весело провести час, давайте ми з вами станемо моряками
і попливемо на ігровому кораблику, який має назву «Мрія».
1.Завдання.
- Давайте переконаймося чи всі сіли на корабель?
Знайдіть себе на кораблі!
- Знайшли?
- Чудово. Тепер знайдіть своїх друзів.
- Добре.
- Порахуй скільки діток на нижній палубі; (5діток)
- Порахуй, скільки діток зліва на верхній палубі; (4 діток)
-Порахуй, скільки діток між нижнею та верхнею палубами; (2 діток)
-Порахуй, скільки діток на правій верхній палубі; ( 6діток)
УРА-а-а!!!!!!!
Перше завдання виконано.
Всі взборі.
Можемо відчалювати.
2. Завдання.
- Наш корабель підганяє вітер.Коли сильний вітер дме, то корабель пливе швидко чи повільно? (Швидко)
- Хто живе в морі? (Риби.)
- А ще в морі живуть дельфіни. Вони дуже розумні, добрі й часто рятують людей, які потрапили в біду на морі. Біля нашого корабля також граються дельфіни, то пірнають на глибину, то знову пливуть по морю.
- Порахуємо дельфінів. (Діти рахують дельфінів у прямому і зворотному напрямку.)
- Давайте пригостимо наших друзів-дельфінів рибою.
- На верхній смужці 4 дельфінів, а на нижній — рибок на одну
менше. Скільки рибок викладено? (Три.)
- Кого більше — дельфінів чи рибок? На скільки більше? (На один.)
- Кого більше — дельфінів чи рибок? На скільки більше? (На один.)
- Чи всім дельфінам вистачає по рибці? Що необхідно зробити, щоб
дельфінам вистачило риби? (Додати 1 рибку.)
-Скільки тепер рибок? (Чотири.)
- А дельфінів? (Чотири.)
- А дельфінів? (Чотири.)
-То що можна про них сказати?
-Так, дельфінів і рибок порівну.
-Так, дельфінів і рибок порівну.
Наші матроси гарно працюють і, напевно, трішки притомилися, тож
зробимо фізкультхвилинку
3. Завдання.
Математична гра «Додай жабки».
- Біля кораблика з'явилася жабка, яка пропонує цікаве завдання про своїх подружок-квакушок:
7 жабок на березі сиділи,
Квакали, сміялись, і веселились.
Раптом дві у річку пірнули, злякались,
Скільки жабок на піску зосталось? - Позначимо жабок зеленими кружечками.
- Скільки жабок стрибнуло у річку? (2).
- Скільки було жабок на бережку спочатку?(7).
(Намалюйте, будь ласка, 7 зелених кружечків на папері).
-Скільки кружечків треба закреслити ? (2).
-То скільки залишилося незакреслених кружечків ? (5).
- А скільки залишилося жабок на березі? (5).
- Правильно ми виконали завдання? (так)
- Ну, що вирушаємо далі?!
- Дивіться, кого ми зустріли! Це ж золота рибка.
Недаремно ми сьогодні відправлялись у плавання на нашому кораблику «Мрія». Ось ми і зустріли того, кому можна загадати свої мрії і бажання. Адже, ви добре знаєте, що «золота рибка» може виконати всі бажання.
- Ось і добігає кінця наша подорож. На нас чекає порт під назвою
«Підсумковий».
Математична гра «Додай жабки».
7 жабок на березі сиділи,
Квакали, сміялись, і веселились.
Раптом дві у річку пірнули, злякались,
Скільки жабок на піску зосталось? - Позначимо жабок зеленими кружечками.
- Скільки було жабок на бережку спочатку?(7).
(Намалюйте, будь ласка, 7 зелених кружечків на папері).
- Що вам найбільше запам'яталось? Що сподобалось?
- Намалюй свої мрії. Чекаємо на ваші малюнки. Малюнки надсилайте на Вайбер вихователям.
- А тепер переглянемо мультик про чарівницю золоту рибку.
Гарного перегляду. ПЕРЕХОДЬ за посиланням!!!
Гарного перегляду. ПЕРЕХОДЬ за посиланням!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар