пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Математика.«Подорож на кораблику «Мрія»



«Подорож на кораблику «Мрія»

Вихователь -  Сьогодні у нас незвичайне заняття. 

Ми з вами вирушимо в плавання Математичним морем. 

Щоб  корисно і весело провести час, давайте ми з вами станемо моряками

 і попливемо на ігровому кораблику, який має назву «Мрія». 

1.Завдання.

 - Давайте переконаймося чи всі сіли на корабель?   

  Знайдіть себе на кораблі!     

- Знайшли? 

- Чудово.   Тепер знайдіть своїх друзів. 

- Добре. 

- Порахуй скільки діток на нижній палубі; (5діток)

 - Порахуй, скільки діток зліва на верхній палубі; (4 діток)

 -Порахуй, скільки діток між нижнею та верхнею палубами; (2 діток)

 -Порахуй, скільки діток на правій верхній палубі; ( 6діток) 


УРА-а-а!!!!!!! 

Перше завдання виконано. 
Всі взборі. 
Можемо відчалювати. 

2. Завдання. 

 - Наш корабель підганяє вітер.Коли сильний вітер дме, то корабель пливе швидко чи повільно? (Швидко

 - Хто живе в морі? (Риби.

 - А ще в морі живуть дельфіни. Вони дуже розумні, добрі й часто рятують людей, які потрапили в біду на морі. Біля нашого корабля також граються дельфіни, то пірнають на глибину, то знову пливуть по морю. 


 - Порахуємо дельфінів. (Діти рахують дельфінів у прямому і зворотному напрямку.) 



  - Давайте пригостимо наших друзів-дельфінів рибою.




 - На верхній смужці 4 дельфінів, а на нижній — рибок на одну менше. Скільки рибок  викладено? (Три.)
 -  Кого більше — дельфінів чи рибок? На скільки більше? (На один.)
 - Чи всім дельфінам вистачає по рибці? Що необхідно зробити, щоб дельфінам вистачило риби? (Додати 1 рибку.)

 -Скільки тепер рибок? (Чотири.)

 - А дельфінів? (Чотири.)
 -То що можна про них сказати? 
 -Так, дельфінів і рибок порівну.
Наші матроси гарно працюють і, напевно, трішки притомилися, тож зробимо фізкультхвилинку


3. Завдання. 
Математична гра «Додай жабки».

- Біля кораблика з'явилася жабка,  яка пропонує цікаве завдання про своїх подружок-квакушок:

                         7 жабок на березі сиділи, 
                          Квакали, сміялись, і веселились.
                          Раптом дві у річку пірнули, злякались,
                          Скільки жабок на піску зосталось? - Позначимо жабок зеленими кружечками.  
 - Скільки жабок стрибнуло у річку? (2). 
 - Скільки було жабок на бережку спочатку?(7).

(Намалюйте, будь ласка, 7 зелених кружечків на папері).

-Скільки кружечків треба закреслити ? (2).
-То скільки залишилося незакреслених кружечків ? (5).
- А скільки залишилося жабок на березі? (5).
 - Правильно ми виконали завдання? (так)

 - Ну, що вирушаємо далі?!

- Дивіться, кого ми зустріли! Це ж золота рибка. 
Недаремно ми сьогодні відправлялись у плавання на нашому кораблику «Мрія». Ось ми і зустріли того, кому можна загадати свої мрії і бажання. Адже, ви добре знаєте, що «золота рибка» може виконати всі бажання.
- Ось і добігає кінця наша подорож. На нас чекає порт під назвою «Підсумковий».

 - Що вам найбільше запам'яталось? Що сподобалось? 

 - Намалюй свої мрії. Чекаємо на ваші малюнки. Малюнки надсилайте на Вайбер вихователям. 
- А тепер переглянемо мультик про чарівницю золоту рибку.
      Гарного перегляду. ПЕРЕХОДЬ за посиланням!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар