четвер, 25 червня 2020 р.

ПОКАЗНИКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Перехід до школи - це новий непростий період для дошкільника. Психологічна готовність дитини до шкільного навчання включає в себе глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, серед них:

v    Інтерес: інтерес та мотивація важлива для успішності дитини в школі. Запитайте дитину, чи хоче вона йти до школи, якщо ні, то визначте причини (страх новизни, нові знайомства, велика к-ть домашніх завдань та ін.).
v Слухняність: дитина має чути та слухатись дорослих, виконувати соціальні правила, це необхідно, щоб виконувати вказівки та завдання поставлені вчителем.
v Здатність до довільної діяльності: дитина має вміти самостійно зусиллям волі мотивувати себе на виконання завдань, щоб впоратись з домашнім завданням та висидіти на уроці.
v Здатність працювати в колективі: до школи у дитини мають бути розвинені соціальні навички, щоб конфлікти з однокласниками не відволікали від навчання. Вміння знайомитися, спілкуватися та домовлятися – це необхідні компоненти в шкільному житті.
v Знання про школу: більшість дітей не розуміють, що їх очікує після садочка, мають недостатньо інформації щодо шкільного життя. Інформуйте дитину про школу (що таке урок, перерва, дзвінок, парта, клас та ін.).

Немає коментарів:

Дописати коментар