ПОКАЗНИКИ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Перехід до школи - це новий непростий період для
дошкільника. Психологічна готовність дитини до шкільного навчання включає в
себе глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, серед
них:
v
Інтерес: інтерес та мотивація важлива для успішності дитини в
школі. Запитайте дитину, чи хоче вона йти до школи, якщо ні, то визначте
причини (страх новизни, нові знайомства, велика к-ть домашніх завдань та ін.).
v Слухняність: дитина має чути та слухатись дорослих, виконувати соціальні правила, це
необхідно, щоб виконувати вказівки та завдання поставлені вчителем.
v Здатність до довільної діяльності: дитина має вміти самостійно зусиллям волі мотивувати
себе на виконання завдань, щоб впоратись з домашнім завданням та висидіти на
уроці.
v Здатність працювати в колективі: до школи у дитини мають бути розвинені соціальні
навички, щоб конфлікти з однокласниками не відволікали від навчання. Вміння
знайомитися, спілкуватися та домовлятися – це необхідні компоненти в шкільному
житті.
v Знання про школу: більшість дітей не розуміють, що їх очікує після
садочка, мають недостатньо інформації щодо шкільного життя. Інформуйте дитину
про школу (що таке урок, перерва, дзвінок, парта, клас та ін.).
Немає коментарів:
Дописати коментар