вівторок, 16 березня 2021 р.

 

ЛІСОВА ГОСТИНА

(заняття для дітей  ІІ-ї молодшої групи)

Програмовий зміст: уточнити та поглиблювати знання дітей про тварин (зайчик, білочка, ведмедик)), їхні особливості та поведінку; закріплювати вміння дітей розрізняти і співвідносити основні поняття: «один», «багато», «великий», «маленький»; активізувати словник дітей іменниками, назвами тварин (зайчик, білочка, ведмедик; розвивати мовлення, мислення, дрібну моторику рук, окомір та  творчу уяву, фантазію, спостережливість; виховувати у дітей інтерес і турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.

Хід заняття

Добрий день, ось і настав нивий день, давайте проведемо його з користтю,для всіх нас. А щоб в усіх був гарний настрій, станемо в коло візьмемося за ручки та відчуємо тепло дружніх долоньок, поглянемо один на одного і посміхнемося.

—            Ой, подивіться, що я знайшла?. (Відповідь дітей).

—            Так, це сніжинка. 

Давайте розглянемо її..

А які бувають сніжинки? (Біленькі, холодні, пухнасті)

—            Так. Пухнасті, біленькі, холодні, ніжні,легенькі.

Мені здається, що  ця сніжинка якась  чарівна.

Ось послухайте: ЛИСТ  «Дорогі діти! В лісі зараз вітряно та морозно.  Запрошуємо вас до нас у гості. Лісові мешканці»

А дорогу, вам чарівна сніжинка вкаже. 

Слідкуємо уважно за сніжинкою і вона нас приведе до лісу.

ЗОРОВА гімнастка «СНІЖИНКА»(відео)


—Хто нас зустрычає в лісі ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадки:

Влітку ходить, бродить лісом,

Все лама важка нога.

Взимку він накрившись хмизом,

У барлозі спать ляга. (Ведмідь) Слайд

Кого сховала сніжинка? Давайте уважно подивимось.

Вірно діти, всі ці тварини мешкають в лісі. Вони потребують нашої допомоги.

Допоможемо звірям та нагодуємо їх.

 Тож давайте готувати гостинці і складати в кошик. На дошці є кошик і багато різних смачних гостинців. Вам потрібно вибрати корисну їжу для тварин. 

 Гостинці зібрали тепер вирушаємо в ліс. 

Вихователь: Нарешті ми прийшли до лісу.

—            Погляньте, які дерева ростуть в лісі? (ялинки)

—            Скільки ялинок ви бачите? (Багато)

А тепер спробуємо порівняти ялинки за розміром.

Як можемо порівняти ялинки? 

Потрібно накласти одну ялинку на іншу.

Ой  Погляньте, сліди під ялинкою? 

А щоб дізнатися чиї це сліди треба відповісти на питання:

_ Ця тварина ховається під ялинкою 

_ Ця тварина шукає траву.

_ Ця тварина любить моркву.

Так, це ж зайчик. Молодці, відгадали.

Зайчик дуже полохливий тож залишимо йому гостинці і підемо далі. Тепер Зайчик не буде голодний і зможе почас­тувати своїх друзів.

Дивіться діти, хто це сидить на сосні?  

Так, Білочка. І чомусь сумна та ще й плаче. 

Вона будиночок загубила.Спробуємо їй допомогти відшукати хатинку і для цього розкажимо віршик. 

Білочка Мнемосхема

        – Де ти білочко живеш?

Що ти білочко гризеш?

– У зеленому ліску

У дуплі, у сосняку,

Я гризу горішки  І гриби і шишки.

Залишимо білочці горішки та шишки, хай віднесе у своє дупло.

Ми рушаємо далі.


Вихователь: Діти,  скажіть , чому реве ведмідь, як ви гадаєте? 

На дворі зима, холодно , морозно,вітряно, ведмедю пора відпочивати. Але погляньте він не підготував собі барліг. Йому холодно. 

З чого ведмідь будує барліг? Давайте йому допоможемо і підготуємо тепленький барліг з гілочок та лисття.

ой яку гарну ковдру змайстрували ведмедю буде тепло та затишно.І ніхто його не турбував до самої весни. 

Ось і скінчилася наша подорож.

—            Кого ми зустрічали в лісі?

—            Як ми їм допомагали?











Немає коментарів:

Дописати коментар